Fantasztikus

A "Fantasztikus" egy jövőmagyarázó blog.

Bár nem tudom, hogy ez egy létező fogalom-e.

Mindenesetre ennek a blognak a szerzője én vagyok, Németh Áron.

 

future2.jpg

(f: Ai WeiWei)

Jelenleg a hazai UniCredit innovációs csapatában dolgozom. Korábban eltöltöttem pár évet a PwC tanácsadó óriásnál, a Forbes magyar kiadásánál, mint állandó vendégszerző, és alapítóként szerkesztettem az ország két legmenőbb szakblogját, a külpolitikával foglalkozó DiploMacit (diplomaci.blog.hu), valamint a feltörekvő vállalkozásokkal foglalkozó hello.idea-t (helloidea.blog.hu).

Az elmúlt években azonban elkezdett érdekelni, hogy mi lesz velünk 5-10-50 év múlva, és úgy voltam vele, ha már más témákban úgyis évek óta vannak cikkeim blogokon és printben, miért ne írhatnék erről is. A "Fantasztikus" amúgy kiemelten politikai és banki szempontból fog jövőn elmélkedni, hiszen előbbi egy örökös szerelem, míg utóbbi a mindennapjaim része. Persze a fősodor mellett igyekszem majd egyéb témákat is beemelni, például a munkaerőpiac változásait, vagy a közlekedés jövőjét, hiszen ezek is alapjaiban határozzák meg a holnapunkat.

És, hogy miért a jövő? Egyfelől, mert a holnapról gondolkodni és találgatni mindig izgalmas. Másfelől pedig, mert annak ellenére, hogy sokan gondolják, hogy a jövőbeli életünknek semmi köze a mai naphoz. Sok szempontból nagyon is van. A jövő ugyanis nem holnap, vagy holnapután kezdődik, hanem már ma elkezdődött.

Induljon a jövőkutatás.

Ha kérdésed van, vagy egyéb óhaj-sóhaj, ezeken elérsz:

  • Gmail: jovoblog@gmail.com
  • Twitter: @AroNemBP
  • Facebook: @fantasztikusblog
  • Linkedin: https://hu.linkedin.com/in/aron-nemeth-0b9a7732

 

Fantasztikus vélemény:

A blogon megjelenő összes cikk az én saját véleményét és meglátásaimat tükrözi, vagy maximum azokét, akikre hivatkozom, de ezek így semmilyen szempontból nem tekinthetők akár  jelenlegi, akár korábbi munkaadóim, iskoláim, mentoraim, ismerőseim, vagy személyes hőseim álláspontjának. Röviden itt minden én vagyok.
 
Felhasználási feltételek?
 
A Fantasztikus blogon megjelenő írásaimat, vagy a hozzá tartozó oldalakon (Facebook / Twitter) publikált anyagaimat, megosztásaimat szabadon idézheti bárki, sőt, ha így tesz, köszönetem innen is. De az úriemberség oltárán áldozva, azért az ilyen típusú felhasználás csak úgy működik, ha legalább egy eredeti forrásra mutató hivatkozás (plusz a blog megnevezése) feltüntetésre kerül.
Címkék: rólam, fantasztikus